Monday, November 27, 2006

επαγγελματικός προσανατολισμός

Κασσετοφωνάκι, οπλισμός βαρύς και βλέμμα ήρεμο, ντύσιμο χωρίς κανένα στυλ και βουρ στις συγκοινωνίες για να ήμεθα ακριβείς στο ραντεβού.
Άλλωστε κάθε πότε συναντά κανείς μια διευθύντρια ‘ άει – Φερ’…
Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το cover story, του πρωτοχρονιάτικου τεύχους του περιοδικού ‘’η πλέμπα κι εγώ’’...

Σε διαπλανητική πρώτη, σας παρουσιάζεται το Λούκι από το,
‘’κι αν είμαι στο μπουλούκι, κάνω τον Λούκ να δείχνει Λούκι,
γιατί η ζωή από μόνη της είναι μεγάλο παΛούκι..

Κυρία Λούκι, εξηγήστε μας τι ακριβώς κάνει μια διευθύντρια ‘ άει – Φερ’

Καταρχήν, η θέση προορίζεται για έχοντες φαρδείς κώλους, όχι εκ της κωλοφαρδίας, αλλά εκ του, όλη μέρα είμαι μπαστακωμένη στο θρόνο..
Μετά θέλει practice: ‘’παιδί... άει Φερ έναν καφέ, άει φερ τη δουλειά μου έτοιμη, άει φερ τα αποτελέσματα του meeting και μετά άει φερ και την αύξησή μου για τα όσα εσύ έκανες ασθαμαίνοντας σαν κουτσή χελώνα στην ανηφόρα το άη Γιάννη (άλλο Άη αυτό)...

Εξαιρετικό πόστο.. τι σπουδάσατε γι’ αυτό;

Έχω τελειώσει ιδιωτικό σχολείο για τις απαραίτητες Δημόσιες Σχέσεις, έχω ένα Bachelor στην υδρομηχανική με διπλωματική στο ‘πως επιπλέουν οι φελλοί’, κι ένα Masters με θέμα ‘’το κουλτουριάρικο νινί σέρνει καταμαράν’’...

Φοβερή κατάρτηση, τι άλλο κοσμεί το βιογραφικό σας ;;

Ένα αυτοκόλλητο των Πόκεμον, ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης, ένα βραχιόλι από τη θυρίδα της Θείας Μαρίας και το άρωμά μου, Chanel No 5…

Όχι δε με καταλάβατε, εννοώ από περεταίρω γνώσεις ή ενδιαφέροντα;

Ναι, ενδιαφέρομαι για το κυνήγι της φώκιας, τα παιδιά της τέχνης και του σοσιαλισμού, ετοιμάζομαι να υιοθετήσω ένα παιδάκι από τη Ζαμποάγκνα της Νοτιοανατολικής Αφρικής κι ένα παπαγάλο από την ίδια χώρα που ταιριάζει με το παπαγαλί χρώμα του καναπέ…
Ομιλώ 7 γλώσσες: του κορμιού, του internet, του μουγκού, του κουφού, του ροφού, του σκινιού και του παλουκιού...
Χόμπυ μου είναι η συλλογή παπουτσιών, ασεξουάρ, προσκήσεων σε πρεμιέρες ενώ τελευταία παρακολουθώ μαθήματα Γιόγκα και ταντρικού σεξ. Κάθε 2ο Σάββατο με τις χρησιμοποιημένες καπότες κάνουμε μαθήματα γλυπτικής…

Με όλες αυτές τις δραστηριότητες κλέβετε χρόνο για να ασχολείστε και με την εμφάνισή σας;

Ναι, κλέβω και ατάκες, εργασίες και πνευματικές δουλειές υφιστάμενών μου κι ένα στρινγκ από τον Αεράκη, επίσης κάθε 2ο Σάββατο.

Ακούγονται φήμες για τη σχέση σας με γνωστό μπασκετμπολίστα από την εθνική ομάδα των Πυγμαίων.. αληθεύει;

Δε θα ήθελα να μιλήσω για τα προσωπικά μου, όχι, όχι σας παρακαλώ, μη με πιέζετε...
Αλλά, άμα τ’ ανοίξω το ρημάδι, θα κλείσουν πολλά σπίτια γιατί αν είχανε φωνή οι γκαρσονιέρες σαν τα ξερόφυλλα θα πέφτανε οι βέρες..
Που το χλεμπονιάρη τον έφερα από την πείνα του χωριού του και τον έκανα άνθρωπο, τον τάιζα πρωί βράδυ φουά γκρα και τώρα αυτός θέλει τραχανά..
Τον ζουμπά, θα τον κάνω κομοδίνο…

Μάλιστα, να μη σας πιέζω άλλο..
Σκέφτεστε το γάμο;

Όχι, σκέφτομαι τον Μήτσο αλλά είμαι career woman, κι έχω κι άλλες καβάτζες..

Λίφτινγκ θα κάνατε ποτέ;

Έχω ήδη τρία φρύδια, ένα του κοκκάλου, ένα που δεν ανορθώθηκε κι ένα τατουάζ, δε θα κάνω άλλο, γιατί και ναι που λέω, οι άλλοι το πέρνουν όχι...

Και για να κλείσουμε τη σύντομη συνεντευξή μας, πως οραματίζεστε το μέλλον;

Τα ταρώ μου λένε ότι θα κάνω σεξ, τέχνη και πολιτισμό με την ίδια ευκολία που κάνω τώρα δηλώσεις και κοκκινιστό της κατσαρόλας…
Θα ζω μια ήσυχη ζωή σ’ ένα λοφτ στις Κουκουβάουνες και θα κυνηγώ τον υιοθετημένο μου γιο γύρω από την πισίνα να φάει το χαβιάρι του…
Απλά, καθημερινά και γαλήνια.

Σας ευχαριστούμε για την τιμή.

Μετρητά φαντάζομαι..