Thursday, February 22, 2007

Giftaki 5-0


Κατόπιν αιτήματος που υπεβλήθη υπηρεσιακώς από την Παιδίσκη Ερωμένη (άλλων, όχι δική μου, πάντα αυτό γίνεται γαμώτο) και τον Zaphod, αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε στο αλυσιδωτό παιχνίδι των εξομολογήσεων, κοινώς να παραθέσουμε πέντε στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν. Ηταν μία οδυνηρή διαδικασία, καθώς συνειδητοποίησα πως υστερώ δραματικά σε πλούτο χαρακτηριστικών και στοιχείων που σκιαγραφούν ένα χαρακτήρα. Για να καταλάβετε τι εννοώ, αν το παιχνίδι απαιτούσε έξι σημεία, θα δυσκολευόμουν να συμπληρώσω τη φόρμα συμμετοχής.

Επίσης διαπίστωσα πως οι δύο κυρίες, στις οποίες έχω εκχωρήσει ποσοστό 33% του παρόντος εις έκαστη, σχολιάζουν τους εταίρους τους στο παρόν. Δράττομαι, λοιπόν, της ευκαιρίας, αξιοποιώ την αυθαιρεσία που μου προσδίδει η θέση του διαχειριστή, και αφού τις ευχαριστήσω για τα θερμά τους λόγια, καταθέτω και εγώ την άποψή μου.

Ντέφι: είναι θηλυκό. Με πολύ ελκυστικό κορμί και πονηρό χαμόγελο. Αν τη γνωρίσεις, όμως, από κοντά, θέλεις να παίζεις σφαλιάρες μαζί της. Σε γεμίζει αισιοδοξία και σου θυμίζει πως πρέπει να εμπιστεύεσαι τους ανθρώπους.

Λούκι: όπως θα πει και η Ντέφι πιο κάτω, είναι όμορφη, αλλά κάνει πως δεν το ξέρει. Την αντιμετωπίζω με θαυμασμό, δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα. Αν μου ζητήσετε να σας πω ανθρώπους που θαυμάζω, θα ξεκινήσω από αυτήν. Χρήζει, βέβαια, εξερεύνησης.

Τα ήθη του παιχνιδιού απαιτούν τη χορήγηση πάσας προς άλλους. Απαντες οι γνωστοί μας, συγγνώμη αν μου διαφεύγει κάποιος, έχουν συμπληρώσει τη φόρμα. Θα έδινα τη σκυτάλη στο Nonce, αλλά, ως συνήθως, προνόησε αυτοβούλως.

Εχουμε και λέμε, λοιπόν:


Γυφτάκι


  • Είμαι ΠΑΟΚ και αισθάνομαι υπερήφανος γι' αυτό.

  • Μου αρέσει η Αμερική, ίσως παραπάνω και απ' ότι αρέσει στον Μπους. Θα ήθελα να ζήσω στην Καλιφόρνια. Ο αγαπημένος μου καφές σερβίρεται στα Starbucks και η λαιμαργία μου πάει εκδρομή στα TGI Friday.

  • Πιστεύω πως το σύμπαν και η ζωή δεν αποτελούν προϊόν τυχαίων διεργασιών. Κατά συνέπεια δέχομαι την πιθανότητα ενός ευφυούς σχεδιασμού στα πρώτα στάδια της Δημιουργίας. Οι θρησκείες μου φαίνονται ηλίθιες ως και χυδαίες. Αν υπάρχει Θεός δεν ασχολείται με μένα, ούτε και με σένα. Αν υπήρχε και ασχολείτο με τα γήινα, ο ΠΑΟΚ δεν θα ήταν 22 χρόνια χωρίς πρωτάθλημα.

  • Εχω ικανοποιήσει όλες τις ερωτικές φαντασιώσεις μου. Δύο πράγματα μπορεί να σημαίνει αυτό: ή είμαι τυχερός, ή δεν έχω καθόλου φαντασία επί του θέματος.

  • Ψηφίζω ΠΑΣΟΚ (άρα στο παραπάνω ίσως ισχύει η δεύτερη εκδοχή...)



    Ντέφι


  • Εχοντας καταβάλει κόπο σε αυτή τη ζωή και χρόνο επίσης, για να μην αναφερθώ σε χρήματα, για την εκμάθηση τριών ξένων γλωσσών παραδέχομαι δημοσίως την απολαυστικότερη διδασκαλία μιας τρόπον τινά τέταρτης… Με εισηγητή – καθηγητή την 17 μηνών κόρη μου βρίσκομαι ήδη ένα βήμα πριν το βρεφονηπιακό Baccalauréat.Ένα δείγμα από την εξεταστέα ύλη μου: μάτσι = φιλί , τατό = γλυκό, λαλό = allo = τηλέφωνο, νταντό = dodo = ύπνος, νταντν = dance = χορός, άμπα = λάμπα, ααααχχχ = κρασί, αλιό = leau = νερό

  • με ενοχλεί η κακία και ο φθόνος, αλλά πιο πολύ με ενοχλεί η βλακεία. Από τον κακό ακόμη κι αν το πάρεις αργά χαμπάρι και τα σκάγια σου έχουν ήδη καρφωθεί στην πλάτη, βρίσκεις τρόπο να αναρρώσεις και να φυλαχτείς. Ο βλάκας είναι έτι πιο επικίνδυνος και κανένα αμυντικό σύστημα δεν στέκει ικανό στο πέρασμά του.

  • Ένα από τα αγαπημένα μου συνθήματα: ZARA μαγαZARA, γιατί ακόμη κι όταν το budget είναι χαμηλό, ποτέ η ντουλάπα ατάιστη, ποτέ άκομψη.

  • Για τη Λούκι: από τις πρώτες φορές που την συνέστησα σε κάποιον είχα την ευλογία να πω: η φίλη μου και ξαδέλφη μου. Και αυτή ακριβώς, πέρα από το αυτονόητο μιας ακούσιας συγκυρίας που είναι η συγγένεια, είναι η ευλογία που μπορεί να συμβεί και να υπερβεί κάθε δεσμό αίματος, η φιλία. Για την Λούκι θα μπορούσα να γράψω ελεγείες σε κόντρα και πείσμα της δικής της σεμνότητας. Απλά κι επιγραμματικά θα πω ότι είναι ευφυής, καλλιεργημένη, στυλάτη και εικαστικά δημιουργική είναι όμορφη σε αντίθεση με όσα πιστεύει. Μόνο ελάττωμα της: όχι απλά δε θυμάται ονόματα αλλά τα ανασχηματίζει φτιάχνοντας ένα καινούργιο και φυσικά επιμένει.

  • Για το γυφτάκι: στο γυφτάκι θαυμάζω 3 πτυχές του είναι του:

1.που είναι μαύρος, κατράμι και το καλοκαίρι γίνεται κατάμαυρος. Ίσως να τον ζηλεύω τελικά καθώς η μαυρισμένη επιδερμίδα για μένα είναι κάτι μεταξύ απωθημένου και ανεκπλήρωτου.

2. γραφεί εξαιρετικά και δε μιλώ για ποστ κι εμπνέεται με συγκινητικό τρόπο από την καθημερινότητα και τις περιρρέουσες εικόνες.

3. σαν γνήσιος σκορπιός στο ζώδιο, σε αιφνιδιάζει με την αίσθηση καθήκοντος αλλά και με το πώς ταξινομεί τους ανθρώπους στο μυαλό του, εκεί που νομίζεις ότι πήρε κάτι αψήφιστα, βλέπεις ήδη να έχει ενεργοποιήσει μηχανισμούς δικαιοσύνης.



Λούκι


  • Είμαι φύση και θέση τεμπέλα, όπως και αριστερή! Πως πάνε αυτά τα δύο μαζί, το ανακάλυψα πρόσφατα! Έχοντας πολλές τύψεις για τη πρώτη μου συμπεριφορά, τα κάνω όλα και πιστέψτε με δεν συμφέρει, ούτε εμένα, αλλά ούτε και τους άλλους πολλές φορές.

  • Μου αρέσουν οι άντρες και το φαγητό…πολύ!

  • Αυτά τα δύο συνδέονται πάρα πολύ. Όταν ένας άντρας μου αρέσει, τον καλό στο σπίτι και του κάνω το τραπέζι. Παραδίνομαι εύκολα στον άντρα που θα καταφέρει να με γοητεύσει με το μυαλό του. Ίσα πράγματα: αυτός μυαλό, εγώ φαΐ. Τροφή και τα δύο!

  • Ζω ή καλύτερα αισθάνομαι έντονα!

  • Αυτό δεν μπορεί να το καταλάβει κάποιος με την πρώτη, άντε και με τη δεύτερη ματιά. Αντιδρώ έντονα στην βλακεία, στη συνήθεια και στο βόλεμα. Δεν λειτουργώ ως άνθρωπος με καβάτζες!

  • Λοιπόν, τώρα όμως θα μιλήσω για το γλυκό μου Γυφτάκι!

  • Είναι πολύ ενδιαφέρον ο τρόπος που παρατηρεί τις απλές καθημερινές καταστάσεις και γράφει γι΄αυτές. Είναι όμως και τεμπέλης και τρομερά ανυπόμονος. Αν του καρφωθεί κάτι στο μυαλό αμέσως πρέπει να γίνει.Είναι ευφυής, γαμώτο! Τέλος, για κάτι κουτσομπολιά που κυκλοφορούν στη blogoχώρα, δεν είχα και ούτε πρόκειται να έχω σχέση με το Γυφτάκι. Είμαστε καλοί φίλοι!

  • Και για τη Ντέφι, η αγαπημένη αδερφή που θα ήθελα να έχω. Είναι γλυκιά και πάρα πολύ τρυφερή. Στεναχωριέται με την αδικία. Είναι ταλαντούχα στη γραφή, αλλά θα πρέπει να είναι λίγο πιο συγκεντρωμένη όταν γράφει (μην φωνάζεις σ΄αγαπάω…) και να προσπαθεί όλο και πιο πολύ.Είναι πολύ τρυφερή μανούλα και εξαιρετική σύντροφος. Τέλος, είναι κουκλάρα και πάρα, μα πάρα πολλές θα ήθελαν να τις μοιάσουν.


ΣΤΟΧΟΣ ΖΩΗΣ

Θέλω να παντρέψω το γιο του Γυφτακίου με την κόρη της Ντέφι.

Πρέπει αυτό το είδος να διαιωνιστεί…