Sunday, May 13, 2007

Eχουμε και λέμε...

Δεν γράφω blog, ποινή εκτίω. Κάπως έτσι θα το έλεγε ο Πολύδωρας. Μα συγγνώμη τώρα, είναι δυνατόν να μας καλείτε στη συμπλήρωση του κάτωθι ερωτηματολογίου; Νομίζω πως το κρίμα βαραίνει το λαιμό της So far. Ας είναι, το κάναμε και αυτό, ενώ εκκρεμούν και ορισμένα άλλα που θα ακολουθήσουν εντός της εβδομάδας. Οπως θα διαπιστώσετε, απουσιάζει η Ντέφι, η τύχη της οποίας αγνοείται.

Η απόλυτη ευτυχία για εσάς είναι:

Λ:Ένα τσιγάρο μετά από το φαγητό!

Γ: Να οδηγώ στην Καλιφόρνια πίνοντας Starbucks, αναζητώντας μοτέλ για να πάω με μία ξανθιά σιλικονάτη γκόμενα.

Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Λ: Το ξυπνητήρι μου!

Γ: Το ένστικτό μου

Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Λ: Πριν λίγο στο τηλέφωνο με μία φίλη

Γ: Πριν από λίγο στο τηλέφωνο πειράζοντας τη Λούκι

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας;

Λ: Η τεμπελιά μου!

Γ: Η τεμπελιά και η αναβλητικότητά μου.

Το βασικό ελάττωμά σας;

Λ: Η τεμπελιά μου, αλλά εγώ το έχω ως χάρισμα!

Γ: Είμαι αφελής, θύμα και κορόϊδο.

Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια;

Λ: Στη βλακεία...

Γ: Στα πάθη...

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Λ: Με καμία!

Γ: Με τον Αδάμ.

Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;

Λ: Ο Spiderman και το γυφτάκι (λέμε τώρα!!!!!)

Γ: Ο Neal Armstrong και ο Παπαλουκάς

Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Λ: Ο καναπές μου, άντε μέχρι το κρεβάτι, όμως, όχι μεγαλύτερη διαδρομή γιατί κουράζομαι!

Γ: Στη μεγάλη σύμμαχο χώρα!

Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Λ: Μίκυ μάους και στα πιο σοβαρά μου Μαφάλντα

Γ: Oscar Wild

Ποιαν αρετή εκτιμάτε σ΄ έναν άντρα;

Λ: Το πιτσίλισμα της λεκάνης...

Γ: Την απλότητα

...και σε μία γυναίκα;

Λ: Έχει;

Γ: Να είναι ανεξάρτητη και να κάνει καλό σεξ

Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Λ: Α, έχω απαντήσει σε άλλο παιχνίδι.

Γ: Ο Ακης Πάνου

Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Λ: Δεν κάνω ντους και δεν ξέρω να σφυρίζω!

Γ: Τίποτα

Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Λ: Το βιβλίο ιστορίας της γ’ λυκείου, με το οποίο με χτύπησε η Ρωξάνη στο μάτι.

Γ: Ο Φτωχούλης του Θεού και το Πορτρέτο του Dorian Gray

Η ταινία που σας σημάδεψε;

Λ: Αυτή, που έπαιζε εκείνη η ηθοποιός, που πήρε, μωρέ...εκείνο το βραβείο, εκεί...

Γ: Δεν με πιάνουν τέτοια πράγματα

Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Λ: Ο Μιχαλάκης

Γ: Ο Μαγκρίτ

Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Λ: Την ανυπαρξία μου!

Γ: Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου.

Το αγαπημένο σας χρώμα;

Λ: Άσπρο, μαύρο, κόκκινο, μπλε, κίτρινο = μαύρο

Γ: Μπα κανένα...

Το αγαπημένο σας ποτό;

Λ: Το έκοψα

Γ: Chivas

Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ΄όλα;

Λ: Τις αγκινάρες!

Γ: Ενα συγκεκριμένο πρόσωπο

Για πιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Λ: Που κάθομαι τόση ώρα και απαντώ στις ερωτήσεις!

Γ: Που άκουσα τη Λούκι και απαντώ και εγώ

Όταν δεν γράφετε ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Λ: Έλα παιδιά, μην επαναλαμβανόμαστε, η ξάπλα!

Γ: To Play Station

Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Λ: Ο φόβος

Γ: Η αρρώστια

Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα;

Λ: Σε όλες!

Γ: Ε τώρα τι θέλεις...

Ποιο είναι το μότο σας:

Λ: «Χαμογελάτε κάνει τους άλλους να ανησυχούν»!

Γ: Δεν γαμείς...

Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Λ: Κάνοντας sex σε μία πισίνα γεμάτη σοκολάτα, μάλλον...

Γ: Από τα γέλια βλέποντας τη Λούκι στην πισίνα

Εάν συναντούσατε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Λ: «Επ, εδώ είσαι εσύ;» ή «πως από δω;»

Γ: «Είσαι Θεός ρε μαλάκα!»

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Λ: Του διαλογισμού...

Γ: Φοβάμαι να το ψάξω αυτό...