Thursday, January 04, 2007

Aπολογισμός


Προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς χτυπά το τηλέφωνο στο σπίτι μου. Έχω αναγνώριση και συνήθως αυτό το «νούμερο» που με καλεί το αποφεύγω. Είναι μία φίλη από τα παλιά, η οποία είναι απίστευτα οργανωμένη και προγραμματισμένη στο ίδιο πρόγραμμα εδώ και χρόνια! Εν αντιθέσει, με μένα που είμαι όπου φυσά ο άνεμος…

Είναι γιορτές όμως και σκέφτηκα ότι δεν είναι σωστό να μην της απαντήσω.
Τι το ήθελα…

Μετά από τις κλασσικές ευχές, ακολουθεί η ερώτηση καταπέλτης, αν έχω κάνει απολογισμό για τη χρονιά που πέρασε και αν έχω θέσει νέους στόχους για τη χρονιά που έρχεται. Τη ρώτησα αν με θεωρεί τύπο που θα έκανα κάτι τέτοιο και μου απάντησε ότι επειδή τα χρόνια περνούν, και είμαι ήδη μεγάλη, θα πρέπει να σοβαρευτώ και να κάνω την αυτοκριτική μου…
Η αλήθεια είναι ότι όταν έκλεισα το τηλέφωνο ήμουν αρκετά προβληματισμένη. Σκέφτηκα τότε, ότι μήπως όλο αυτό το μπάχαλο στη ζωή μου οφείλεται στο ότι ποτέ δεν κάνω απολογισμό;

Έτσι, λοιπόν πήρα μολύβι και χαρτί και άρχισα με τη χρονιά που πέρασε.
Τύψεις μ΄ έπιασαν για το αν έκανα κάτι σημαντικό. Πανικός κυριαρχούσε στο κεφάλι μου. Κουβάρι έγινε η σκέψη μου…!

Κατέληξα λοιπόν στον «απόλυτα» αριθμητικό απολογισμό:

ΤΑΞΙΔΙΑ

  • Κάλυψα 3.594χλμ (αρκετά χιλιόμετρα με τα πόδια…)

  • Διέσχισα 3 θάλασσες

  • Επισκέφθηκα 4 χώρες

  • και με ανέχτηκαν 16 πόλεις

  • Επιβιβάστηκα σε 7 πλοία

  • Ταξίδεψα με 1 δελφίνι

  • Έμεινα σε 3 ξενοδοχεία

  • Γνώρισα 47 ανθρώπους (διαφορετικών ειδικοτήτων και εθνοτήτων)

  • α…και δύο νονές (μία από τη Γαλλία και μία από τα Τρίκαλα) !

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ

  • 23 ταινίες (μικρού & μεγάλου μήκους!!!!!)

  • 2 Διεθνή Κινηματογραφικά Φεστιβάλ (μη χέσω…)

  • 4+1 θεατρικές παραστάσεις

  • 1 παιδική παράσταση που ήταν η καλύτερη

  • 2 στριπτιτζάδικα

  • Α…και τη ζωή του όμορφου γείτονά μου (κούκλος κορίτσια)!

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

  • Παρευρέθηκα σε 2 γλέντια

  • 3 γάμους

  • και μία κηδεία!

  • 1 βαφτίση

  • 2 σχέσεις (λίγο sex)

  • 87 γκρίνιες

  • Α…γνώρισα το Γυφτάκι και την Ντέφι (…ως Ντέφι, γιατί αλλιώς την ήξερα)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΑ

  • 9 κιλά κουλούρια με κανέλλα (πολύ αγαπημένα)

  • Πάρα πολλές σοκολάτες

  • 3 μπουκάλια ρακή

  • 23 μπουκάλια κρασί

  • 100 αυγά

  • 320 μακαρονάδες! (είμαι μακαρονού τι να κάνω…)

  • Αρκετά κιλά τυρί μαζί με κριτσίνια

  • Λίγο κρέας, φρούτα και λαχανικά

  • 4 βάζα γλυκό κουταλιού της μαμάς (το καλύτερο)

  • 420,5 λίτρα νερό

Όλα τα παραπάνω με βάρυναν μόλις 3 κιλά!
Αλήθεια, μόνο;

ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

  • 146 φιλμ

  • 3.252 φωτογραφίες

  • 813΄video

ΑΓΟΡΑΣΑ

  • 67 βιβλία

  • 44 cd

  • 40 ζευγάρια παπούτσια (όχι, δεν είμαι σαρανταποδαρούσα…)

  • 6 παντελόνια

  • 5 μπλούζες

  • 2 sexy φορέματα

  • 14 μπλούζες

  • τα πρώτα μου καλλυντικά – Yes!!!

Δεν θα σας κουράσω άλλο. Για το 2007 έβαλα ως στόχο να έχω την ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ και να μην ξαναμιλήσω σ΄αυτή τη φίλη.

Τόσο απλά!