Saturday, May 05, 2007

Σβήστα


Tην παραμονή της Πρωτοχρονιάς αγόρασα ένα πολύ ωραίο και αξιόπιστο laptop. Μαζί παρέλαβα και την ειδική κάρτα που έπρεπε να ταχυδρομήσω στη Microsoft προκειμένου να μου αποσταλούν τα Windows Vista. Καλύτερα να έστελνα γράμμα στο Γκουαντάναμο λέγοντας πως ονομάζομαι Οσάμα.
Τα Vista έφτασαν χθες. Και τα εγκατέστησα. Λάθος. Το σύστημα υπέστη σοκ και εγώ εγκεφαλικό. Το νέο λειτουργικό δεν συνεργαζόταν με κανέναν από τους drivers των συσκευών μου. Η κάρτα γραφικών άρχισε να βλέπει παραισθήσεις, ο ήχος σίγησε, το μηχάνημα αναστέναζε και το ένιωθα. Η υπόθεση θα μπορούσε να τελειώσει με μία απλή παραδοχή της μαλακίας μου και επαναφορά στην προηγούμενη κατάσταση. Νέο λάθος. Δεν μπορείς να απεγκαταστήσεις τα Vista. Πρέπει να κάνεις format στον υπολογιστή. Πήρα back up από τα εργαλεία συστήματος των Vista και ξεκίνησα την εγκατάσταση των ΧΡ. Παιδεύομαι εδώ και ώρες να επαναφέρω τον υπολογιστή περίπου στην κατάσταση που ήταν πριν τα Vista-εννοείται ότι το back up δεν λειτούργησε, έχασα δεδομένα, drivers κ.λ.π. Σκέφτομαι πως αν ήμουν στην Αμερική θα μπορούσα να μηνύσω τη Microsoft για την ταλαιπωρία. Ωστόσο υποθέτω πως κάπου στα ψιλά γράμματα των όρων αποδοχής του προϊόντος θα γράφουν πως δεν ευθύνονται για αντίστοιχα προβλήματα. Αν ήταν ο Bill να πληρώνει όποιον πελάτη ταλαιπωρεί, τότε θα έβγαινε από τη λίστα του Forbes και θα έμπαινε στη λίστα του Βατικανού με τους υποψηφίους προς αγιοποίηση, απειλώντας τη Μητέρα Τερέζα.