Tuesday, May 22, 2007

Tην έχουμε ακούσει...

Οι μουσικές που αγαπάει η Λούκι:

  • «Je ne regrettéd rien» – Έντιθ Πιαφ, με αυτό το τραγούδι γεννήθηκα πρόωρα!

  • «Του άντρα το πολλά βαρύ – μην του μιλάτε το πρωί», το σιγοτραγουδούσα τριών ετών, γιατί... η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται!

  • «Κάπου υπάρχει η αγάπη μου, Μ. Χατζιδάκις», μου το τραγουδούσε και συνεχίζει να μου το τραγουδά η μάνα μου (τώρα πια για να μ’ εκνευρίζει).

  • «…κι ούτε ο κνίτης με φρικιά…, Τζίμης Πανούσης», το άκουγα μαθήτρια συνέχεια και εκνεύριζα τον πατέρα μου.

  • «Γυριστρούλα – Λάκης με τα ψηλά Ρεβέρ ή Λάκης Παπαδόπουλος», ειδική αφιέρωση από τον πρώτο μου έρωτα 15 ετών.

  • «Seventeen seconds – Cure», θυμάμαι σαν να ήταν χθες την πρώτη φορά που άκουσα Cure. Ένας συμμαθητής από το σχολείο μου δάνεισαι αυτό το δίσκο και έτσι ξεκίνησε η μεγάλη μου αγάπη γι΄αυτό το συγκρότημα.

  • Smiths

  • «Let’s do it (Let’s fall in love) – Ella Fitzgerald, Here’s That Rainy Day – Wes Montgomery, Moonglow – Dizzy Gillespie, Little Lulu – Bill Evans, Felicidade – Joe Henderson, East of the sun (and the west of the moon) – Stan Getz, My ship, Miles Ahead – Miles Davis & Gil Evans», μουσικές βραδιές στο Jazz radio 101.9 Berlin, το χειμώνα του 1989.

  • «Coming back to you & Night comes on, Leonard Cohen», κάτι ηλιοβασιλέματα στην Ανάφη.

  • «Speak to me, Dark side of the moon – Pink Floyd», Ανάφη και πάλι Ανάφη με μία τρελή παρέα που γνώρισα από τη Θεσσαλονίκη.

  • «Short Skirt/Long Jacket, Cake», μεγάλη ιστορία αξίζει ένα ποστ κάποια στιγμή.

  • «Breathless, The Lyre of Orpheus, Nick Cave & The Bad Seeds», υπέροχο!

  • «Woman, Salt Rain, Susheelα Raman», ένας χωρισμός!

  • «James, The Best of», συνήθως τους ακούω όταν κάνω δουλειές στο σπίτι, έτσι για να μου δίνουν ρυθμό.

  • «The Virgin Suicides, Air», ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά

  • «L.V.BEETHOVEN – SYMPHONY No 7 in a major op.92», απλά υποκλίνομαι!

  • «Πορνογραφία – Μάνος Χατζιδάκις & Νίκος Γκάτσος», συνοδευτικά με το βιβλίο “ Η ιστορία του ματιού” Georges Bataille

  • Κωσταντίνος Βήτα, Μιχάλης Δέλτα και λίγο πιο ροκ με Παύλο Παυλίδη, και οι τρεις είναι υπέροχοι, μπράβο τους!

  • «Raining Pleasure», μπράβο και σ΄αυτούς!

  • «The Killers & Kaiser Chiefs», τα συγκροτήματα που μου γνώρισε ο ανιψιός μου ένα σ/β στην Πάτρα!

  • Και για χορό... Faithless, Morcheeba, Archive, Placebo & Moby

Σίγουρα έχω ξεχάσει πάρα πολλά.... όπως το Human Behaviour της Bjork.



Το Γυφτάκι την ακούει με...

  • Το Best of του Ακη Πάνου.

  • Oλα του Τζιμάκου

  • Τα άπαντα των Deep Purple και των κλώνων τους.

  • Camel

  • Χατζιδάκις